על גגות רומא משהו קורה הלילה…

תסכימו איתנו שאין יותר מושלם מלסיים יום טיול בדרינק או ארוחה על אחת מגגות העיר! אז אם אתם רומנטיקנים, מפונקים או פשוט אוהבי ה'דולצה ויטה' הנה לכם רשימה של ה-מקומות באחת הערים היפות בעולם.

Hi-Res Restaurant e Terrace Lounge

בין המדרגות הספרדיות ופיאצה דל פופולו בקומה העליונה של מלון Valadier , מרפסת מרשימה עם נוף המשקיף על וילה בורגזה פיאצה דל פופלו ואזור המדרגות, ופתוחה בכל עונות השנה הודות לפרגולת זכוכית שקופה. המסעדה ובר הקוקטיילים מציע תפריט מגוון א-לה-קארט במחירים נוחים, בנוסף לנשנושים לאחר ארוחת ערב והכל באווירה קלאסית ובעיצוב מודרני ונקי.

Hi-Res, Via della Fontanella 15, Roma. Tel. +3903212905

Sky Blu Terrace by Aleph Hotel

במלון Alef הממוקם בקרבת פיאצה ברבריני מסעדת גג המציעה מטבח איטלקי אותנטי מודרני, אפרטיף ומוזיקה על שפת הבריכה. במסעדה תפריט מגוון ועשיר – בחירה אידיאלית לארוחה רומנטית או פגישה עסקית עם שירות מעולה. המקום מגיש גם קוקטיילים אישיים יחד עם סיגר טוב בטרקלין הקוניאק.

Sky Blu Terrace, via di San Basilio 15, Roma. Tel. 39064229001

Zuma Roma

נפתחה בשנת 2016 בקרבת המדרגות הספרדיות וממוקמת בגג בניין ענקית האופנה FENDI זוהי אחת המרפסות הפופולריות ביותר בעיר. מדובר במסעדת גורמה אסייתית, המשלבת גם בר קוקטיילים עשיר. שילוב מושלם לאפרטיף או לארוחת ערב או שילוב של השניים. מומלץ להגיע בלבוש הולם.

Zuma Roma, Via della Fontanella di Borghese 48, Roma. Tel. + 390699266622

NOTOS Rooftop

בליבה של עיר הנצח בויה דל קורסו על גג מלון Six Senses, בר ומסעדה להפוגה אינטימית במרפסת מקסימה מעוטרת באדניות עשבי תיבול, צמחיה ים תיכונית וכלי חרס. דרך מושלמת לסיים את יום עמוס בעיר עם נוף שאין שני לו.

NOTOS Rooftop, Hotel 6 Senses, Piazza di San Marcello, Roma. Tel. + 3906869814808

Divinity

אירוח 5 כוכבים כמצופה ממלון יוקרה בו נמצאת מרפסת יחודית זו המשקיפה על המרכז ההסיטורי של רומא. המקום מעוצב ברמה גבוהה וכולל תפריט המסעדה מבוסס על מנות שיתוף (הזמנה מנות למינימום 2/4/6 סועדים) ברצון ליצור חוויה קולינרית משותפת, קינוחים מעולים וקוקטיילים מצויינים (לקוקטיילים ניתנו שמות של אלות רומיות כיאה למבנה הממוקם בסמוך לפנתאון).

Divinity – Rooftop Lounge Bar & Restaurant, Pantheon Iconic Rome Hotel, Via di Santa Chiara, 4/A,Roma. Tel. + 390687807070

Terrazza Bramante

במלון רפאל היוקרתי ובקרבת פיאצה נאבונה מרפסת רב-מפלסית עם נוף פאנורמי של 360 מעלות – מסן פייטרו לקסטל סנטאנג'לו, ממסלולו ה"נחשי" המתפתל של נהר הטיבר ועד המונומט בפיאצה ונציה, מארמון הנשיא ועד לפיאצה די ספניה ומעבר. במקום תוכלו להנות מכוס יין איטלקי מבעבע, שמפניה או מבחר יינות אדומים ולבנים וכמובן ספריץ נהדר. אם מזג האוויר מאפשר, במסעדה Mater Terrae האורגנית תוכלו להנות מארוחת צהריים או ערב, המתאימה במיוחד לצמחונים וטבעונים.

Terrazza Bramante, Hotel Raphael  Largo Febo, 2, Roma. Tel. + 3906682831

Cielo Bar

בראש המדרגות הספרדיות בקומה השביעית של מלון דה לה ויל נמצא בר פנורמי מקסים באחד המקומות הנחשקים בעיר, המציע חווית שקיעה יוצאת דופן . לאחר אפריטיף מרענן, בצבע ורוד מהשמש ועד השקיעה, תוכלו להנות מארוחת ערב חוגגת שילוב מעורר תיאבון של מנות ייחודיות משלימות, לעתים קרובות מלווה במוזיקה חיה מ-19:00 עד 22:00.

Cielo Bar, Hotel de la Ville  Via Sistina, 69, Roma. Tel. +390697793716

הייתם? אהבתם? העלו תמונות ותייגו אותנו! @uniquerome

שתפו את הפוסט

שתפו את הפוסט

הירשמו לניוזלטר חינם!

וקבלו מידע "חם" ממומחים שחיים במגף

סיורים מומלצים

פוסטים נוספים

רומא עם ילדים

כמה מילות הרגעה, רומא אמנם רומנטית ומהווה יעד אטרקטיבי ומקסים לזוגות אך היא בהחלט מתאימה גם לחמודים שלכם! כאן תמצאו מידע מלא על אטרקציות המיועדות

להמשך קריאה

צרו קשר

דילוג לתוכן