דרגה

5/5

מחירים

350-600

טלפון

מלון יוקרתי במרכז רומא, מאופיין באווירה התוססת ומתוחכמת בסגנון רטרו, אקלקטי מעודן, מסביר פנים, אמנות עכשווית המשתלבת עם הארכיטקטורה, הצורות והצבעים, בשילוב עידון ועוצמה. החדרים מועצבים בחומרים ובדים קלאסיים ומודרניים ויוצרים הרמוניה אלגנטית. תמצית אקסקלוסיבית ויקרה, המזכירה את הקסם של שנות ה-50, ויחד עם הריהוט מספרת סיפור שמתוך העבר מגיע לימינו. שילוב עוטף של אינטימיות, יופי ואלגנטיות שגורמת לאורחים להרגיש בבית. המלון נמצא מרחק הליכה ממזרקת טרווי (Trevi Fountain), לארגו די טורה ארגנטינה (Largo di Torre Argentina) ותחנת המטרו ברבריני (Barberini) ובמרחק של 500 מטרים מפיאצה ונציה (Piazza Venezia).

המלון מציע 2 מסעדות ובר, בית הקפה דנדי מציע תפריט מגוון וקליל, כריכים, סלטים, דגים ואופציות צימחוניות, להפסקת צהריים מהירה או ארוחת ערב גורמה, מסעדת אל פורטניו גורמה ארגנטינאי לארוחת צהריים או ערב, מרפסת פלורס בקומה השישית של המלון, עם מטבח פיוז'ן שקורץ למנות האייקוניות של בואנוס איירס ובר קוקטיילים, המרפסת פתוחה בערב לאפריטיף, ארוחות ערב טעימות, ומשקאות לאחר ארוחת הערב.

דלפק הקבלה פועל 24 שעות ביממה, לארוחת הבוקר יש אפשרויות של בופה ארוחת בוקר, ארוחת בוקר א-לה-קארט וארוחת בוקר קונטיננטלית.

זוגות אוהבים את המיקום הזה במיוחד

מלונות מומלצים נוספים

Be-Mate-Via-Tivoli
/5

Be Mate Via Tivoli

360-900 € ללילה

13 דירות מאובזרות ומעוצבות, ברובע בררה, אחד האזורים מפורסמים והשיקים במילאנו.

מילאנו -מרכז היסטורי

Duomo-Elegant
/5

Duomo Elegant Apartment

240-420 € ללילה

דירת נופש אלגנטית במרכז מילאנו, משופצת לחלוטין המכילה עד 4 אורחים.

מילאנו - מרכז היסטורי

Tarra-Luxury
/5

Tarra Luxury Suite

250-590 € ללילה

יחידות אירוח משופצות לאחרונה במילאנו, במרחק של 400 מטרים מתחנת המטרו Centrale

מילאנו - מרכז היסטורי

צרו קשר

דילוג לתוכן